سوالات متداول

سوالات اولیه

1-  چگونه در وبسیات لوکس آرا ثبت نام کنم؟ 

 

با زدن بر روی گزینه ی ثبت نام در قسمت هدر در سمت چپ، امکان ثبت نام وجود دارد. با وارد کردن اطلاعات ضروری در باکس های مربوطه، و زدن بر روی ثبت نام، ثبت نام شما انجام خواهد شد.

 

2-  چگونه می توانم سفارشم را پیگیری کنم؟ 

 

جهت پیگیری سفارش ثبت شده می توانید به قسمت پیگیری سفارش در بالای وبسایت بروید. جهت راحتی می توانید بر روی پیگیری سفارش که همین جا به آن لینک مربوطه ارجاع داده شده است، کلیک نمایید.

سوالات متداول

1-  چگونه در وبسیات لوکس آرا ثبت نام کنم؟ 

 

با زدن بر روی گزینه ی ثبت نام در قسمت هدر در سمت چپ، امکان ثبت نام وجود دارد. با وارد کردن اطلاعات ضروری در باکس های مربوطه، و زدن بر روی ثبت نام، ثبت نام شما انجام خواهد شد.

 

2-  چگونه می توانم سفارشم را پیگیری کنم؟ 

 

جهت پیگیری سفارش ثبت شده می توانید به قسمت پیگیری سفارش در بالای وبسایت بروید. جهت راحتی می توانید بر روی پیگیری سفارش که همین جا به آن لینک مربوطه ارجاع داده شده است، کلیک نمایید.

3-  چگونه از اصل بودن کالاهای شما مطمئن شوم؟ 

 

با توجه به اینکه 90 درصد کالاهای موجود در لوکس آرا، حاصل کار دست بوده و توسط هنرمندان زبردست ایرانی ساخته شده اند، بنابراین همه ی کالا های قابل عرضه در لوکس آرا از متریال مرغوب و با کیفیت ساخته شده اند.

 

 

4-  پرداخت انجام شده است اما سفارش همواره در حال تایید است و از لوکس آرا هیچ تماسی دریافت نشده است... 

 

با پیش آمدن چنین موردی که بسیار احتمال کمی دارد رخ دهد، حتما با پشتیبانی لوکس آرا تماس حاصل نمایید.

شماره پشتیبانی 1: 09377892493

 شماره پشتیبانی 2: 09051947336

5-  چگونه می توانم سفارش خود را ثبت کنم؟ 

 

جهت سفارش محصول از لوکس آرا، دو راه وجود دارد:

ثبت سفارش از طریق اپلیکیشن لوکس آرا

استفاده از اپلیکیشن لوکس آرا و ثبت سفارش از طریق اپلیکیشن بسیار راحت تر از وبسایت می باشد. کافی است پس از نصب اپلیکیشن لوکس آرا و باز کردن آن، از طریق دسته بندی های اصلی به محصولات مورد نظر خود رسیده و همان جا آن ها را به سبد خرید اضافه نمایید. سپس با زدن بر روی آیکون سبد خرید وارد سبد خرید خود خواهید شد. پس از اینکه تعداد هر محصول در سبد خرید را انتخاب نمودید، به مرحله ی بعد بروید و اطلاعات سفارش دهنده را وارد نمایید. در این مرحله 3 راه وجود دارد. ثبت نام، ورود، مایل به ثبت نام نیستم. پس از آن بر روی ادامه و انتخاب روش ارسال و پرداخت و بازبینی سبد خرید، سفارش شما ثبت می شود. توجه داشته باشید که در آخرین مرحله، اپلیکیشن به شما یک کد رهگیری خواهد داد. این یعنی سفارش شما با موفقیت ثبت گردیده است. حال شما باید منتظر باشید تا سفارش شما تایید، آماده سازی و برای شما ارسال شود.

ثبت سفارش از طریق وبسایت لوکس آرا

سفارش از طریق وبسایت نیز به همین صورت می باشد. همه ی مراحل فوق وجود دارد. به این دلیل سفارش از طریق اپلیکیشن راحت تر است که در آن استفاده از موبایل سبب افزایش سرعت در ثبت سفارش می گردد. در استفاده از وبسایت، به دلیل بار گذاری هر بار صفحات وبسایت از جمله سبد خرید، ممکن است اندکی سرعت کمتری را داشته باشد. به هر حال خرید از مجموعه ی لوکس آرا حال شما را خوب می کند. چرا که همه ی محصولات از صنایع دستی بوده و همه ما می دانیم که هنر و هنرمند و همه ی آثار هنری به خصوص که کار دست باشند، حال دل ما آدم ها را خوب می کنند.

 

6-  آیا امکان ثبت سفارش تلفنی وجود دارد؟ 

 

خیر، امکان ثبت سفارش به از طریق تلفن وجود ندارد.همه ی سفارشات را می توان از طریق اپلیکیشن و یا وبسایت لوکس آرا ثبت نمود.

 

7-  آیا حتما برای ثبت سفارش باید در لوکس آرا ثبت نام کنم؟؟ 

 

خیر نیازی به ثبت نام در لوکس آرا به صورت اجباری جهت ثبت سفارش نیست. لوکس آرا برای آن دسته از افراد که مایل به ثبت نام و عضویت در فروشگاه های آنلاین نیستند، گزینه ای را در مراحل ثبت سفارش قرار داده است به نام: مایل به ثبت نام نیستم. با انتخاب آن، دیگر عضو یکی از مشتریان و کاربران لوکس آرا نخواهید شد. اما در قسمت اطلاعات تحویل گیرنده به دلیل تکمیل و رساندن محصول سفارش داده شده به دست شما، وارد کردن اطلاعاتی نظیر آدرس و شماره تلفن و نام، ضروری می باشد.

 

8-  چطور می تونم سفارشم رو لغو کنم؟ 

 

می توانید با پشتیبانی لوکس آرا تماس حاصل کنید. علاوه بر این می توانید از طریق پروفایل کاربری خود برای مدیر فروشگاه، پیغام مبنی بر لغو سفارش خود ارسال کنید. توجه داشته باشید که حتما باید در پیغام و یا همان تماس تلفنی کد رهگیری سفارش خود را ارسال و ذکر نمایید.

 

9-  در خواست خود را چطور جهت مرجوعی کالا به شما اطلاع بدم ؟ 

 

در صورتی که کالای تحویل داده شده به شما، دارای مشکل و یا عیبی بود که غیر قابل استفاده بود، با پشتیبانی لوکی آرا تماس خاصل نمایید. اطلاعات پشتیبانی در قسمت تماس با ما موجود می باشد.

 

10-  می تونم سفارش خودمو توی محل پرداخت کنم؟ 

 

خیر امکان این مورد به دلیل وجود کارگاه های متعدد در شهرهای مختلف وجود ندارد.